Tuesday, March 1, 2011

gmbar oh photo

1: ohh.post kali nie aku malas na cite..pnjg.gmba jelah bnyk okeh bia gmba nie je yang ceritekan..pic nie diambil semase k.sue @ exec acct kite tukar tmpat keje len...dan lah snap2 kjap..die baru keje xsampai sebulan
:DD
mesti ade je deme 2 ekor nieh.adeh~~~.haha

k.itah,k.sue. aku


kemain deme posing
.
 2:  yang ini gmba time pegi tepeng rituh...aku baru je amik gmba nieyh.
ana ngan mat seronok muke seronok..dapt kat aku muke pelik.HAHA
ha ini pulak sume gembire.dapt kat aku muke terkejut.HAHAHA
viva farah ,ana, aku.HAHAHA
haaa..inilah buaye tuh.. dapt jgak pic die panas betul aku.
.cmnie lah die x bergerak lgsug.eeeeee.rase na cepuk je
pale die.HAHA
mat boleh tido..terbaiklah..
okeh...itu saje dari aku..nti klu ade pic happening yang baru..aku upload sambil story.daarrr

2 comments: