Thursday, December 23, 2010

GO @ PERGI

hmmm.rini ak na tulis pasal staff ofice ak nie...tadi die dah benti keje dah tadi sbb na sambung blajar lah..ijazah kot.em aku xdelah baik ke sangat dengan brader nie..tapi boleh lah..gitu2 jelah..sbb ak account department die contract department..so keje mmg xde skali pun jauh pun tmpt aku...tapi die penah tolong ak time mesin fotostat tak mahu fotostat.haaaaaaa.HAHAHA first time kot gune.HAHA..hhii..name die SYAFIQ nie jela name die yang aku tahu..name penuh xdan tnyer.hihih aku terdetik na tulis pasal die nie bukan sbb ape..nti aku pun akan rase mcm die sampai satu mase nti . mesti die sedih sikit punyer ha tula aku praktis awal2 lah HAHAHAHAHA..yela dah la hari2 ddk same2 keje same2 ttbe je dah xsekali kan......huuuu..dah hilang satu staff dalm ofis em brader nie satu spesel die...die suke senyum.haaa.datg kat meje kiteorang tngk ape kite buat then senyum lame lame...sebelum die benti keje tadi ak dengan membe aku dan lah tangkap sekeping 2 gmba dengan die..
ha nielah die syafiq
dan lah bergamba sekali.HAHA
SYAFIQ gudluck study...

1 comment:

  1. nantikan kemunculan staff kt tmpt keje aku plak..BAHAAHAHA!!

    ReplyDelete