Saturday, January 1, 2011

oh harris...

khamis mlm jumaat..yeahhh aku punyer staff ofis ade buat mkn2 @ BBQ...
ini untuk account department ngan budget departmnet.haha..parti stat pukul 8.( ceh parti r sangat.HAHAH )       
em tmpat mule2 mmg xtaw..tapi jmpe jgak.sampai2 dorg dah mule bakar2 ayam dah sume..em aku dengan membe aku sampai pastu terus tolong je..HAHA..antare orang yang ade em kak faz,kak farah,armi,ana,fiza
family k.mimi,family k.nur,paan,haris,am,romeo,mat( sori lah klu aku silap eje ke name sume nie.HAHA..aku pun men bubuh jer& sori sape name yang x dibubuh) BBQ nie dorg buat untuk sambut brader harris nak tukar tmpat kerje katenyer..hmm ntah..aku pun xtaw.last2 minute baru taw..lepas mkn2 dorang sembang2 lepas tu ttbe je ANA balik awal ntah xtaw sbb ape die balik awal nak date ke o risau balik2 nti parent die dah pegang rotan tggu die kat depan pintu ker sbb balik lmbat.HAHA..pastu bergambar then haaaa mule lah satu permainan yang mmg femes dari sekolah menengah dulu iaitu melontar tepung..perghhhh..klu kene mmg melekit tuh..tambah2 lagi campur peluh..mmg kirenyer kite bancuh dah tepung tuh..cume xtmbah telor jer.klu tmbah telor ngan assen vanilla apa lagi tggu mase masuk dalam oven jer.HAHAH..mangse pertame dorang target HARRIS r..HAHAH.lpas tu sume orang lintang pukang lari dah mcm acara balapan.HAHA..paan,armi,farah,harris,kak faz ngan fiza..ha dorang mmg putih r men2 bende nie.HAHA.pastu moto2 jadi mangse pulak.
gmbar nie aku rase haris pose paling cute r

ANA yang balik awal.(cun jgak die )HAHA
bersame anak k.mimi..
:D
selepas bertepung
salji di Malaysia
parti habis na dekat2 pukul 12 jgak r...to HARRIS gudluck nti dapt kerje baru.tmpat baru.tahun baru.sume baru.haaaa.jgn lupe kami...

2 comments: