Thursday, January 13, 2011

my senior

ha...sori lame xupdate...sbb xde mase..ade mood and mcm2 lagi lah.HAHA
em hari nie..baru jer tadi....sorang senior account aku dah xde.die tukar tempat keje dah.tadilah last die keje ngan kiteorang..nti xde dalah die..touching lah sikit....aku na cakp xsedih tu tapi rase lah jgak sikit..walaupun baru sebulan lebih kiteorang kenal ngan die..tapi adelah rase ngam2 tuh..HAHAH..HARRIZ seorang yang pandai buat lawak spoting..ttbe je die cakp bende tuh jadi lawak.HAHAHA..siyus..tapi tadi 1st time aku usha die mate merah..sedih kot tinggal company..sbb dalame en..sume staff baik pulak tuh..tapi tadi mase sebelum die na balik..sume staff dan celebrate die buat kali terakhir..tapi tadi die macam xboleh na wish lebih2 sbb mybe sedih kot..mkin bnyk die wish nti lagilah sedihkan..hihihi..aku pun xtaw nti cmner lah aku bile na leave company nieyh..mesti sedih..HAHA..
HAHA..gembire jer die
nielah last 1st time ngan last time kiteorang outstation dengan die...;)
gmba nie lawak.HAHA
oklah HARRIZ...
gudluck keje baru...
jgn lupe kiteorang student praktikal nie nti..
rindu lawak hang nti...HAHA..okay
gudluck again bro!!!

1 comment: