Saturday, January 1, 2011

2010 - 20++

hmmm.dah tahun baru..sekejap je mase berlalu..umur pun meningkat.aku pun makin berumur.HAHA..matang kot.cewahhh!.HAHA.tahun baru ni aku rase na buat perubahan sikit r..xbnyk pun sikit je jadilah..aku teringin nak jadi pelajar pandai..sbb aku nie pengaruh kawan bnyk..bnyk men belajar pun malas..kkdang tuh huh jeles jgak tngk kawan2 yang pandai.,bile la aku nak jadi pandai cam deme.belajar pun celom celam...bnyk men tngk buku pun sekejap.makin nek sem makin malas aku jadinyer.lepas tuh aku mcm berazam lah..nie azam je yer..HAHA..aku malas dah na usik2 dah buat moto aku.last r nie..dah bnyk abis dah..honestly aku cakp aku spend bnyk duit ke moto dari diri aku.FULLSTOP.xkisah r aku baju buruk ke ape.janji aku dapt buat ape aku na kat moto aku.hehe..nie azam je.tapi minx2 lah jadi
oklah aku na buat alasan pasal 2010..pergh tahun nie bnyk pahit manis masam masin payau kelat cekelat..
yang dah lepas biarlah lepas..klu bende tuh datang balik pun..redho jelah..ade sbb tuhan buat cmtue..
bnyk kenangan manis ooo tahun nie..dah dapt manis kene dapat pahit jgak.HAHA..so natural lah balik..
kenangan manis: moto kaler same ramai2.aku jatuh hati kat sorang awek nie..nielah yang paling bermakne
kenangan pahit: haa..akhirnyer aku terpisah jgak dgn awek nie..bialah dah xde jodoh...tapi kkdang rindu jgak aku kat die cmner die skang..die tngh buat apelah..sihat ke x...korang rase die rase same mcm aku x.HAHAHA..seriuously i miss u..

1 comment: