Tuesday, May 3, 2011

i think

okay..aku xpenah rase cmnie...last sekali zaman sekolah menengah dulu serious...
ttbe aku rase perghhhhh...cmner haaaa..HAHA
tapi emmmm...aku nie lebih2 kot..xkan kot..die underage lagi...tapi gaye die dah matang...adehh
entah kenapa die yang aku suke...
xpelah aku na bekawan jer...
ok misi pencarian bermule

ku lihat die pandangan pertama
ternyata indahhhhhh
senyumannnn liriknyaa


hope kalau x jmpe dah..boleh lupe terus
& hope klu berjumpe boleh terus berkawan


emm......alah nti hilang lah nie..beselah tuh percayelah..
and hope nie mimpi...trengggg


nti post yang len aku cite cmner aku jmpe die and update cerite baru...
sori 2,3,4 hari ini saya sungguh sebok dengan event nyer,,mcm2 lagi..

2 comments:

  1. HAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!! post hg yg ni mmg lawak2...rase macam jambu giler

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHA
    hang jgn men giler..sekali sekale na jugak jambu..asik dduk kat track jer.:P
    semalam aku jmpe die kat gerbang kot..
    tapi melepas lagi sekali
    tu yang aku lambat tuh..mencari gadis semase nie..adeh~~~~

    ReplyDelete