Tuesday, May 10, 2011

SUKAN

em apehei lah dalam beberape hari ni aku asik semangat pasal sukan jer lak pulak.haha..seronok tngk atlit2 harumkan name negare.teringat mase SUKAN KOMANWEL 1998 dulu..tapi time tuh aku kecik lagi..baru darjah satu..tapi aku ingat lah sikit..aku ingat maskot die jer.yang monyet tuh.ngan cerita ROMBONGAN CIK KIAH...ttbe aku mcam semangat pulak lah na jadi mcam atlit.HAHAHA..mcam lawak je kan..dalam bape hari ni aku duk rumah asik tngk video2sukan zaman dulu jer...mase pembanggunan Malaysia nak maju dulu..mase zaman Tun Dr Mahathir..mcm best je waktu dulu...tapi sayang mase tuh aku kecik sangat lah...xtahu sangat..kan best dapat patah balik waktu tuh..dapt tngk cmner stadium bukit jalil baru buat,meriah sukan komanwel tuh.ngan pembukaan sukan tuh..fuhhh..mesti best kan tngk deme buat cantik..mcm sedih je tngk2 video lame2 nieyh..lagi satu lagu Ella tuh..

Standing in the eyes of the World..

lagu nie pun mcm sedih2 jgak...tapi die bagi semangat..klu dengar time tngh form mmg meremang bulu roma..pape pun aku salute lah atlet Malaysia sume yang dulu and baru nie..korg power lah..bukan senang na wakil negara..baru sekarang na puji ea..haha... 

aku pun xtaw kenape aku ttbe semangat pasal sukan nie..
aku hanye boleh luah dekat blog nie jer..klu sembang dengan kawn kang jadi merepek dah.hahah

ha vc die nie pun best jgak..pasal2 sukan jgak..korang hayatilah..klu xde semangat sukan xde lah kot.HAHA

ha nie lagu same tapi ade 2 lagu n vc die len...cerite pasal sebelum,semase ngan selepas sukom tu start kot.best.best
haaa..nie cerite rombongan cik kiah ke sukom tuh.HAHA..lawak kot cite nie..ngan semangat dorang na pegi tngk pembukaan sukan nie..cerite mamat khalid..best.HAHA

emm.k lah na cerite panjg2 pun aku xtahu sangat..ttbe aku semangat pasal sukan nie..atlit Malaysia pun xbnyk sangat yang aku tahu,tapi tahulah sikt...ok MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA


1 comment: