Thursday, February 10, 2011

bercerita tentang chrome!

bercerita tentang chrome.aku da lame pasang niat na full chrome kan moto aku...
em mmg cantik lah..chrome nie bukan saje boleh memukau pandangan mate seseorang malah boleh membuat kan sesebuah bende itu menjadi menarik.boleh jadi cermin lagi!.aku pun bile usha moto yang dah full chrome pun pergh!!!!!cantik menarik tertarik kau mmg de roti bomb.lapa lah pulak.HAHA .mase dulu pun ade sorang kawan aku full chrome..bile rendek petang2 dekat taman permainan..perghhh..mmg orang yang tngh dating,makan,berjogging,tayang moto,awek,balak,bohsia,cikaro,bojan sume akan terpaling kepada moto itu mmg die jadi perhatian lah..padahal moto aku lagi market ceit!..belum keluar urap lagi tuh..(ipoh race day ).itulah penangan CHROME.HAHA..mmg ia memakan belanje yang bnyk untuk mengeromkan sebiji moto itu klu dekat ipoh boleh bawak kuar ex5 sebijik dah..so aku cadang menghantar dekat penang jelah sane murah..disamping meminta restu mak aku dulu untuk buat.HAHAHA.mak aku cakp xpelah..sekali je kan..terima kasih ma kerana memahami anakmu ini. dari dulu lagi cakp ini sekali je kan HAHAHAHA...disamping aku akan mengecatnyer dengan warne baru..perghhhh...oh my God....mungkinkah ini yang kali terakhir aku mengusiknye?HAHAHAHA.jeng.jeng.jeng..hope so!
terpegun aku memandang mu ohhhh!

1 comment: