Monday, February 7, 2011

thank awak!

yuuu..aku selame nie xsangkelah aku buat mcm tuh ade orang rsau.HAHA....ha men2 lah lagi yek wahai A.S.N
haaa....mule2 aku blah tuh..dapt satu msg..aku gelak,then dapt lagi due msg...pastu berape miscall ntah..tu lah..men2 lagi..risau jgak kat aku.HAHA..xsangke dalam fikiran die risau jadi pape kat aku..pastu aku lalu lah depan dorang ngah lepak.die xnmpak pun aku agaknye.then em aku smpai balik..aku kuar die terus nangis.ohhhh..part nie yang aku lemah sikit..aku xboleh lah tngk perempuan nangis2 nie..lemah sikit.HAHA..serius aku xde pun na kasi risau kan kau wahai A.S.N. HAHA..yelah aku niat na amik member aku kjap sbb die dah minx tolong lame dah..tapi aku bz layan korang sume..ttbe kome men2 pulak camtue.aku pun tepon die cakp na amik lah die..bagi korang nmpak sikit..camtulah gayenyer klu ak xlayan korang.haaaa.HAHA..xdelah na ngungkit lah..ini cerite jer.hehe..saje na test sikit
pastu kau cerite kat aku kau xnak aku melebih sangat dengan jeng.jeng.jeng.haaaa..barulah sekarang nak cerite.klu idok bagi kiasan2 memberi aku seribu tanda tanya.ape lah die nie merepek......aku taw niat kau baik xnak aku kene..terima kasih taw..aku pun penah rase cmtue jgak..samelah kite.
terima kasih risaukan pasal aku.
terima kasih tolong beringat2 kan aku jangan melebih2..HAHAHAH
terima kasih menangis pasal aku..sbb aku xpenah lagi perempuan nangis depan2 aku..klu nangis pun bukan depan akulah..1st time tuh.HAHA
paling penting..sori buat kau risau aritu.HAHAHA..xde niat weh..sori sangat...still rase bersalah..
oklah..aku dah menyusun jari minta ampun.HAHA..okay..em ntah ape aku tulis nie korang faham ke idok..klu yang fham tuh oklah..klu xfham buat2 fham jelah ea.daarrr

No comments:

Post a Comment