Saturday, February 19, 2011

hiburan kepada teman.

hey...haritu kami pergi ke taiping perak..yehuu..menamani kakak ofis aku ni ha na antar barang  dekat kawan die
kawan ker?HAHAAH..kami pergi berempat mat,aku,ana,ngan farah..pergi jmpe pastu hantar barang,melawat sekeliling tmpat mamat tuh keje..then tngk2 ular sawe peliharaan dorang pastu die letak ular sawe tuh dekat ana..HAHA..muke die ritu dah na menjerit dah tuh..tapi die cover tuh..klu x..aku rase die dah baling dah ular tuh.tngk muke pun taw.HAHAHA..then lpas ular itu diamik kembali ular tu tercirit?HAHAAH.nasib bek lah ular tuh x tercirit dekat ana.klu x.XTAW ok ape jadi.HAHA...then pegi zoo tepeng tngk buaye.panas je aku ngan buaye tuh..mulut ngange sambil mate xterbedik.heran aku.nasib bek ats train klu x siyus aku amik batu baling.. lagi satu aku mcm penat je ritu...pastu pegi taiping sentral.tngk org men rollerblade..aku pun teringin na men..tapi xpandai.. :( ..haha.then lpas tuh balik.. bagi farah aku rase itulah mungkin hari paling bahagia bagi die.HAHA..kemain die dalam kete mase balik.HAHAHAHA

mat,ana,aku,farah...with ular sawaaaa.HAHA

No comments:

Post a Comment