Wednesday, April 13, 2011

gmbar oh photo part 2

kali nie aku xde pape na cite sangat..juz na tunjuk perjalanan aku praktikal..je..klu na cerite boleh jer..tapi malas lah pulak..mcm beselah..bia gmbar je yang ceritekan..hehe


ini aku x ingat mase bile..sbb dapt gmba nie baru je.
aku rase time nie..hari jadi ana kot.ehh..ntah..hujg tu ARMI :).haha
ha...betullah nie..birthday ana..time nie tngh na pegi pantri
mcm bese 2 ekor nie..ngan k.mimi (tdung putih)
kak faz (tdung hijau) ngan bakal mak mertue aku..K.NUR
WAKAKAKAKKA
K.NUR jgn marah yer....kite kan dah setuju.hahaah...
xdelah men2 jer..klu betul2 pun ok jgak.haha.saye xkisah.haha..xde2 men jer



jenuh nunggu wish nyer...aku pun lapo dah.ahah
oklah...habis disini..aku pun xingat bulan bile gmba nie..pape pun happy birthday to me~~~.haha..xdelah..
happy birthday ANA...lame dah nie..aku pun xingat..dapt gmba baru je nieh.haha



haaa..ini gmba baru jahhhh...jumaat mggu lepas time nie na celebrate FIZA habis practikal.die budak U kot..tu habis awal...macam beselah makan2 dekat Johnny..CIK JUMADI yang belanjer..bos besar kiteorang...bedal lah hang na makan pape pun....yang ade harituh...HAZIQ..haaa..nti aku cite pasal die..
paan.mat,meo,en rihan@pengurus pejabat kawasan ker??ntah.haha.men bedal je aku tulis..anak cik ju...perempuan..farah,k.faz,ana,armi,hmm tu jelah kot


kejadian dibawah terjadi selepas habis makan di mane..aku telah.
arhh..tidak mak..aku digodam.HAHA
aku xfaham kenape k.faz ttp muke sekali..pening 
peace
to jason choy...sori sbb pinjm ayat lu.haha


selepas makan..bergambo kejap
1 MALAYSIA
bersame bos ku sayang.hahaha.haziq yang baju biru..
perhati betul2,,die dengan romeo nie..riso dah aku
nielah gmba ok kot aku rase..yang len mate sume x centre..
ok..cerite pasal haziq...xdelah die exec baru kiteorang..perangai lebih kurang je.ngan membe sume
oklah keje ngan die.....steady jer..kekadang kene marah dengan aku.HAHAHAHAHAHA
xdelah..men2 jer..okay...

bnyk sweet memory aku dekat sini..:DD
*wink*wink


2 comments: