Thursday, April 14, 2011

mase tengah ade minat nie la pun~~

oklah...hari ini punyer cerite..satu ayat nie telah terkeluar dari mulut aku dengan sendirinyer bermaksud;
"mase tengah ade minat nie la pun" ayat nie terkeluar hasil dari gaye hidup aku sekarang dimana...mase sekarang nie lah aku minat na buat mcm2 dekat "precious one"  aku haaa...selagi tngh ade minat nie,tngh ade mase,nti bile dah xminat dah,xde mase dah.rugilah.... melepas lah bende yang kite na buat xjalan2  macam orang cakp ."selagi tengah boleh ha. sume orang akan melalui zaman mcm aku...orang len dengan care yang len.....nti satu mase minat nie akan hilang..bile dah puas dah matang..dah  kene dah..ok..xpayah tegur2 aku tahu ape bende aku buat sekarang..
dah lalui mcm2 bende..die akan hilang..tapi perlahan-lahan...bende nie xkan berlaku dengan pantas..aku dah xperiment dah.biaselah darah mude...keras kepale sikit.degil.
sekarang nie pun macam2 tngh aku fikir...itu,ini,kekadang susah jgak bnyk fikir nie...fikir pasal ape??haha..rahsie lah..risau aku buat keputusan yang salah ker...hmmmmmmm..kenapekah?siapakah?mengapakah? hmmm pening..tapi nie bukan pasal aku marah dekat mak ak or sape2 okay..just munasabah diri.......cmner lah aku nie.haha~~

good and bad always besides u Aqinni
pilih jer..

No comments:

Post a Comment