Tuesday, April 5, 2011

selamat tinggal lah makanan!

yeahhhh! tarikh rasmilah semalam aku telah berjajnji pada diri aku...byebye lah makanan...bukan xmkn dah..tapi aku akan mengurangkan makan lah...yeah!!!

antara sebab dan faktor aku na diet@ atau bahase lainnyer kurangkan makan:
1) ma aku tegur ehhh...apsal kamu dah gemuk eh?
2) kakak dekat ofis aku tegur...eh..badan ko dah makin berisi ea?
3)baju yang aku baru beli 1@2 bulan lepas telah sendat????omgggg!
4)seluar ketat aku dah xselese aku pakai

bile orang dah mule tegur...otak aku akan automatik stat fikir2 mcm2...antarenyer:
1)giler arghhh..buruk muke aku nti
2)cmner na joki moto klu badan dah cmnie..
3)kurang perhatian dari awek2.hahaha( ini mungkin perasan..tapi ade kot..xbnyk sikit pun jadilah.bagilah aku chan.)
4) badan aku nti xngam ngan moto aku..moto aku dalah kecik
5)xhensem?

so inilah sebab aku nak stat diet balik...so kawan2 doakan aku boleh lalui rintangan dengan menghadapi situasi dimana aku akan berhadapan dengan makanan yang lazat,berkalori tinggi,lemak,apelagi simbol yang boleh aku katekan terhadap kenaikan berat badan...
perut laki aku x google..jadilah perut pmpuan.HAHAHAH



*hope aku dapat maintain berat badan mcm dulu..or lebih kurang dari dulu..


No comments:

Post a Comment