Tuesday, April 12, 2011

sweet memory...

haha...sekali sekale aku macam bosan jer..then ttbe aku terdetik na usha balik buku sekolah lame2 dulu...haha
then mase tngh tengok gmba aku dulu teringat lah balik time sekolah menengah dulu.haaa..dulu sebelum aku pegi teknik..aku sekolah gunung rapat..kelas yang aku dapt mmg best..siyus..hidup sentiase indah.haha..sume tingkatan best bagi aku..tapi paling best aku rase..mase aku tingkatan 2..aku kelas 2R@2 RAJIN..rajin xdenyer sangat..kelas nie boleh dikategorikan lah..bagi cikgu2..kelas ngokngek lah..nakal..xpandai pun kelas nie..tapi enjoy.haha..sampai barai otak..aku mase kelas nie pun aku rase aku xbelajar..sedo2 dah exam.haha...mase time nie dulu kawan baik aku dulu..
pam@adib farhan,amaluddin@amal,adib zainuddin,
fauzan azizi,khairil ashraf..kite 6 orang nie..duduk belakang sekali..mmg port lah bawak komik,,awek lalu jer wewit.makan durian.bawak walkman,mcm2 lagilah..dari pagi cikgu ngajar..mane penah cosentrate..main jer..haha.
lawak bile ingat balik...sekarang nie yang selalu lepak pun adib din,are,haziq,tu jele kot..xsilap aku yang sekali aku dalam kelas nie...mase kelas nie dulu kiteorang ramai2 penah kene rotan punggung dekat makmal KH sebab men bola buatan sendiri time budak PMR tngh exam..rosak itu ini..mcm2 lagi..klu na cerite pun panjang sangat..
aku xdapat na cerite kalau aku na taip..bio aku dengan kawan2 aku jelah yang tahu betape gembirenyer kiteorang dulu..haha..time nie jgak aku ade minat kat sorang awek nie..cantik aku cakp...putih giler..kirenyer dulu die mmg hotlah.sangat hot lah bagi aku lah...yelah ..dalah xpandai na awek cmtue kan..haha..tapi diee taw aku suke kat die mmg malu giler aku cakp...lalu sebelah pun senyum jer..lalu sebelah kelas jer terngintai2 aku.haha..tapi adelah die melayan aku sikit..haha.beselah budak sekolah gatei2 dulu.wakakak
kalau na tngk..klik kat gmba nie..besar lah die.hehe
hahha..dapt lah aku scan gmbo nie sbb original punyer gambo aku xbeli..mahal..xde duit..carilah aku kalau pandai..haha..aku belakang sekali mule dari belah kiri no 3... are, aku adib,ngan fauzan,pam,khairil asharf sebelah cikgu tuh,,nie pun bukan cikgu aku nie..aku pun xkenal sape die.haha..perempuan kelas aku nie pun sume sempoi..tapi aku xingat cite deme jer..haha
tapi pape pun..nie sweet memory..okay bye.1 more..sori kalau ade name yang xdisebut..sebab bnyk sangat..bukan aku lupe..korang sume tetap dalam memory lane aku.huahaha

2 comments: